~

Å skitlivet det rullar på

03:57


L-l-l-l

Händer då? Ruttnar mer inombords för varje dag som går. Känns juh kanske inte helt chill med allt men VAFAN SNART ÄR DET VÅR å jag räknar med att jag får åtminstone en liten pyttesnuttimuttekraft då som kanske räcker i alla fall ett litet tag, å ja, det är ju alltid något. Helgen har sett ut precis som vanligt, SPRITSPRITSPRIT. Lördag morgon och jag vaknar upp i min säng med ena skon på. Bekvämt va! Ska börja ta det lugnt med spriten på tal om det.. Jo, på riktigt nu. Tänker mest på ekonomin som sviktar å svajjar alldeles för mycket. Sen kanske man borde ta tag i träningen lite hårdare å då är väl inte alkohol två ggr i veckan så bra. Inte om man tänker i de mängder jag dricker iaf . . .  Vi får se hur det blir med den saken. Hej Mirre, det låter som att du är 46 och precis har kommit på att du kanske dricker lite för mycket. JJ--h-h-h-h--jj-j-j--j- önskar jag hade lov å var lite fri. Känner press och äckelstress vart jag än vänder mig. Men snart så. Dags att ta tag i resterna i skolan som är alldeles för många å sen börja räkna ner till det efterlängtade sommarlovet. Låter som en god idé. Livet suger verkligen så jävla hårt för övrigt. Ny vecka imorgon. Å jävla Alla hjärtans dag fick vi på köpet också. OJ vad trevligt.

Kram // Stövel-Eva



Slitet.

Ahh men bra Mirre.. Väckarklockish ringer kl 05.00 å här sitter jag och pluggar till ett jävla prov som är imorgon. Behöver fylla på närvaron i skole lite så jaa.. vad göra. Tror jag att jag är nån slags superkvinna eller vad är grejjen? Tror jag kan vara uppe dygnet runt. Väntar på att jag en vacker dag bara kommer att kolappsa av all ickeexisterande sömn. Men den dagen blir säkert soft. En bra grejj är iaf att jag sitter i ett.. babmabmapaapa.. NYSTÄDAT rum! Woho, haft glassplitter här inne ochjagvetintevad i säkert en månad. Men nu så. Luktar vaniljrökelse och jag ser golv vart jag än tittar. SKÖNT! Å mysigt.

 

Kungsgårdstishan på! Tänkte att det kanske skulle gå bättre att plugga med skoltröjjan på lixom . . .

RSS 2.0