2010 vart tog året vägen..????

Ahh shit.. Känns som att jag inte minns mycket av detta år. Kanske jag inte gör heller hah. ****TÄNKER***
Fyllde 18 i början av året å blev av med krogoskulden, världens roligaste å knäppaste utgång var det för övrigt. Var på Technostate och stampade till bland annat Hallucinogen. Vilken jääävla resa det var - En underbar sådan. Började peppa våren, smhi.se var min favoritsite. En plusgrad och jag jublade. Solsken när man vaknar och så kunde man börja ha vattenpipehäng ute i parkena, asnice.. Trots solsken började jag må skitkasst, blev sjukskriven och gjorde typ ingenting.. Förlorade hjärnceller bara kanske? Siestafestivalen i maj, asasasasniceee.. Åkte hem, folk fick sommarlov och jag hakade på, söp för mycket och så vidare. Va onykter på diverse för ofta och jag vet inte vad riktigt. Hade en asfinvackerknaskonstigmagisk dag som började på ett fält och buckliga vägar.. Bara snurra runt. Sommaren rullade på å det blev dags för Emmaboda, tredje året.. Fett nice. Körde in spikar i folks ben, barnvagnsrace i världens publikhav och jag vet inte vad. Det spårade ur som fan, prec som det ska på feztival yeeh! Var i gbg o lite annat shit nånstans här imellan. Sommaren tog slut å skolan började. Började ny i en ny klass, skola och stad. Var fett nervös men det gick brabra å nu trivs jag bra. Skolan gick bra sen dåligt sen pyttelitebra å nu skit igen. Nya tag nästa år okey. Hösten kom men försvann snabbt. Istället blev det vinter med 8539 kg snö överallt. HMMM nu orkar jag inte skriva detta mer. Det var tråååååk. Imorrn äre nyår å jag har finfina planer så det kommer nog att bli greeeat! =)


GONATTKRAM & NYÅRSPEPP
ÖNSKAR
ER
MIRRE!!!!!!!!!!!!!!!!!1


Kommentarer
Postat av: Jennie

pussss va jag saknar dig!

2011-01-02 @ 17:47:54
URL: http://cherryiennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0