Sömnlös natt x 49894

Ohhh tjaa, bra jobbat... Om 30 min ringer klockan, dvs 05.00 Yaya upp o hoppa, skolan väntar!.. Uhmememhmemee.. FUCKKKKKKK jaja måste dit iaf, den saken är säker.. Ingen idé att lägga sig, då slutar det nog dåligt.

Helgen är över
LOVET är över
Helgen har bestått av både partey & filmismys.. Bra kombo detdär. Lovet har vart helt okey det med
Sitter och funderar på hur i kuken jag ska kunna fixa skolskiten.. Oooch allt annat
Har inte ens en gnutta kraft känner jag, fan inte ens en liten gnuttis kraft kunde jag få ha. TACK DÅ

Nae, jaha. Det var väl inte mycket mer än så..

Droppar en oh-happy-day-bild på Lilleman och mig för en lite bättre stämning kanske . . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0