Tröttelitrött

 

 

Yoyoyo.. Dagarna rullar väl på som vanligt. Händer inte så roliga saker, inget som sticker ut från det gamla vanliga liksom. Dags å styra ihop nåt galet känner jag, nåt riktigt skojj. Vad vet jag dock inte än.. Jag vill inte tro för gott om mig själv men jag tror fan att jag äntligen börjar ta tag i skolan. Å med det menar jag att gamla rester håller på att trilla in, dvs grejjer från september osv.. Började med att Emilia ruskade om mig, gav lite pepp och hjälpte mig på bibblan ett antal timmar. Stort tack till den kvinnan! Jag ska klara tvåan denna gång Å SÅ ÄRE MED DET! Huh. Är helt sinnessujkt tröttie. Gick hemifrån 06.20 och kom hem för ca 30 min sen men men men. Detta är nog den tråkigaste bloggen ever, hihi :D

 

Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0