Hej, jag är en flitig bloggare.

Hemma tidigt från skole idag. Mmmm soft, mycket soft. Har 4859389 läxor, 958395 saker jag ligger efter i och 4985395 prov. Ser ni? Det går inte ens å räkna ihop skiten, SÅ mycket äre! Nae asså nu blire å ta tag i det där... Innan det blir som... det brukar. Studiedag både torsdag och fredag? SOFT ELLER?? Jooevars, det kan jag säga annat om. Då blir det festpepp! Måste köpa ett nytt tangentbord. Har ett sånt där grått/vitt med feta knappar som sticker upp ungefär 5 meter ifrån plattan eller vad man nu ska säga... Å man blir typ hörselskadad av ljudet när man knapprar. Men vem har cash till det då? Neh inte äre jag iaf. Fast det är egentligen inte det viktigaste jag behöver köpa. Har en hel lista på grejjer jag behöver. Menmenmen vad ska man göra... Imorrn ska jag nog på bio å se en svensk fim. Minns dock verkligen inte vad den heter. Inte I rymden finns inga känslor iaf, den har jag redan sett. Asmysig film!


Mmm ja jo ne, nu kom det hit några gubbar som ska kriga mot alla flugor som bor har torterat våran lägenhet... Fresh


Ska måla klart tangiset någon dag, lär jue ändå inte köpa nåt nytt menar jag . . .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0