Lista

Namn: Mirre.
Pepp just nu: Party på lördag och troligtvist Technostate i början av oktober!
Jag älskar: Festival, chips, djur, cola, kaffe, bajs
Jag hatar: Ångest.
Snyggast just nu: Hmm venne! Nån okänd.
Om jag kunde skulle jag bli tillsammans med: Inte en aning.
Het person jag vill känna bättre: Meh.
Katter är: Underbara.
Snällast denna vecka: Det är väl ett par.
Person som gör dig engagerad: Just nu känns det som att ingen kan göra det faktiskt.
Någon jag stör mig på: Samhällskunskapsläraren. Det KLIAR i fingrarna så fort jag är i hennes närvaro.
Jag får ont i magen av/när: Mens!
Jag är rädd för: Getingar och spindlar!!
Främling jag vill lära känna bättre: Nån schysst.
Bekant jag vill pussa: Vill pussa alla bekanta.
Jag pratade senast med: Martin
Jag läser jämt folks internetdagböcker: Yes
Just nu är jag sugen på: Cola!
Just nu är jag inte sugen på: Skola.
Dömer folk efter utseendet: Det händer tyvärr.
Blir du lätt förälskad i okända på ex. tåg? Haha ja, ibland. Men bara för en liten stund.
Diggar mest: Just nu rökelser.
Jag blir kåt när: Ska jag skriva ner allt? Haha neh!
Hälsning till nån babe: Ät bajs.
Är du snäll: Ibland.
Är du fåfäng: Jao.
Är du blyg: Ibland.
Är du piercad: Tungan. Å snart medusa och i mitten av läppen.
Är du bestämd: Nej fifan.
Intressen: Inte allt för mycket. Umgås? Partajja... Rita lite. Kolla på serier. Musik.
Favoritdricka: 1. Cola  2. Kaffe
Vad gör du just nu: Detta istället för att horplugga.
Senaste personen du kramade: Mami tror jag.
Senaste personen som ringde dig: Anna.
Saknar du någon nu: Yep.
När var du i en affär senast: Idag eller igår, jag minns inte.
Vad drack du senast: Juice.
Vill du ha barn: Nej.
Längtar du tills din nästa födelsedag:
Nej.
Har du rakat dina ben någon gång: Jo.
Hur många hål har du i öronen? Tre. Ska fixa fler någon vacker dag.
Tycker du illa om invandrare/blattar: Nope.
Var bor du: ÄckelpäckelhorkukLinköping.
Hur många koppar kaffe dricker du dagligen: Upp mot sex st kanske. Beror på.
Hur vill du ha ditt kaffe: Svart.
Byter du kanal under reklampauser, går du därifrån eller sitter du kvar vid tvn: Det är väl olika.
Vad jobbar du med: Jag har inget jobb. Ge mig ett så jag kan fixa en lägenhet, tack!
Vad läste du för språk i skolan: Spanska.
Har du någongång gjort något olagligt så brandkåren fick rycka in: Nej.
Äger du en diskmaskin eller diskar du för hand: Vi har en diskmaskin men diskar alltid förhand...
Attraheras du av män med skägg: Lite stubbigt är snyggt, eller lagom. Men för mycket är inte nice.
Var brukar du handla dina kläder: När handlade jag kläder sist ens?.. Buää...
Tycker du att du är snygg: Nej. Sjukt ful.
Micro-pop eller poppa själv: Brukar köra micro asså.
Vad ska man göra i en dusch: Duscha kanske. Eller?
Är du bra på att laga mat: Inte överdrivet.
Har du några fobier: Blött papper och tunna servetter. Och spindlar.
Har du några tvångstankar: Inte för tillfället. Har det ibland när jag åker bil långt. Då måste jag köra slalom mellan pinnarna med fingret.
Tycker du att du har fin dialekt: Hahaha nej, nej och återigen NEJ.
Göteborgska eller stockholmska: Göteborgska är mysigast men jag gillar stockholmska också.
Hångel: Dee nice!
Märker man av din charm: Asså neh, jag tror inte jag har någon.
Brukar du baka: Ne.
Röstade du i det senaste valet: Yes!
När hånglade du senast: Hm venne!
När åt du senast: Nyss. Mackimackor mmm.
Har du sovit i din egen säng inatt: Yes
Har någon annan sovit i din säng inatt: Neh.
Vad tycker du är fint: Sol och skratt är fint.
Vad tycker du är äckligt: Pensionärsbajs är inte så jävla fresh om vi säger så.
Vem fick du senast sms ifrån: Mami som inte orkar gå upp för trappen för att konversa med mig. Messa är hennes grejj.
Har du pengar på mobilen: Äntligen ja! Det var ett tag sen sist kan jag lova.
Favoritchoklad: Svår fråga. Kexchoklad är asnice iaf.
Vad är det mest galna du gjort i ditt liv: Haha.
Har du någon medicin som hjälper dig: Jao.
Slutord: Livet suger idag! Men hoppas det äger imorrn fan.

Kommentarer
Postat av: Jennie

"Slutord: Livet suger idag! Men hoppas det äger imorrn fan."



haha mirre raring du är underbar :D

2010-09-23 @ 19:55:26
URL: http://cherryiennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0