Jag stänger av nu.

Vidriga jävla liv.
När ska man få en sån där typ fanvadbraalltgår!-grejjsimojjs? Jag väntar men den kommer aldrig verkar det som. Lovet börjar ta slut och jag har inte pluggat nånting. Bra jobbat där. Festat som en iddi och vart i Stockholm en sväng. Lämnade gamla skiten hemma och fyllde på med ny skit. Härliga tider . . . Ska aldrig mer försöka laga något som är trasigt. Jag har nog lärt mig det nu. Träffade iaf världens bästa människa, Anna. En heldag som innehöll resturangbesök, ölhak och lite annat gott. KVALITET. Fått kloka råd från bästaste farmor. Massa snack och lite för mycket fika.. Bästabästa farmor. Resten sket sig ganska rejält. Farsan.. Ja vad ska man säga. Hopplöst fall.

Ska sluta öppna mig för folk. Det går ju också åt helvete. Skiter i allt nu. För övrigt hade jag en asnice kväll igår. Asbra röjj och mycketmycket sprit. Så det ska va. Blir repris idag igen. Pallar inte vara nykter. Tror jag prec påmindes om all förlorad sömn.. Trötttröttrtötrttrtötörtörötrötrtörötrörötörtledsenpajj


MENMENMEN
Dusch å partylistan på nu så kör vi (!!!!!!!!!!!!) ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0