Tja, du var la fräsig!

På söndagskvällar passar det bra att störa sig på irriterande å fula ord tycker jag, så därför vill jag dela med mig av två stycken som toppar listan just ikväll:

  • Fräsig
    Pleeeease! Sluta använda det här vidriga och klatchiga ordet! Hur störigt är det inte? Eller är det bara jag? "Oh Mirre, kolla den här fräsiga tröjjan! Jättefräsig ju, kolla!!" Okey.. Jo, men den var sjukt fräsig. Verkligen.
  • La
    Slösurfade runt lite och upptäckte en från Linköping som skrivit la ungefär tre gånger i kanske två meningar. Ungefär såhär: "Hej, det var la länge sen! Jo, jag mår la bra. Hur mår du själv? Det som hände sist var la tråkigt du!" WHY???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0