Chilla Pernilla..

Fortfarande en av mina absoluta favvolåtar.. Ahhhh högsta volym, så himlans fint. Fuck vad livet går dåligt för tillfället för övrigt . . . Har i flera dagar gått runt och vart sjukt irriterad å nere och jagvetintevad. Känner mig som en riktig ADHDunge med aggerissionsprobz och allt som hör till. Jobbigast idag är Marcus skrik & gråt i samband med PLUGG. JAHHH jag försöker juh förfan få ordning på alla tusen rester jag har i alla jävla ämnen och NEJ jag ville inte sitta på bibblan idag NEJ. Tänkte åka till skole idag, gick till bussen och vände sen? Tror jag håller på att bli knäpp igen. Igen? Haha okey..  MNenmenmenemen folk kan bara draaaa jajajajaj. Helg imorgon iaf, det blir gott. Borde isolera mig och ta tag i mig själv på typ måndag. Ny vecka osådär.. Bli lite normal och kanske glad.. Vi säger så då aa ok

 

Patetisk blogg. Det är väl gotte och smaskigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0