Du vill så du kan

Dags att ruska om lite i skallen å faktiskt ta tag i skiten jag sitter fast i. YEPPP fick hjälp med en planering idag eftersom att jag är för efterbliven för att göra en egen. Så nu har jag ca 15 grejjer som ska lämnas in inom två veckor. MÅSTE SNABBA MIG. Prov imorgon aha, har du pluggat då Mirre? NÄE men ska ikväll aah, eller ok nu. Har gjort en nedräkning till sommarlovet, 99 dagar kvar. 100 igår, coooool. Det innebär att jag måste få plugget gjort innan dess jahaja det ska vi försöka att ordna. Men nu till det störstaste av det största:
JAG SKA HA GODIS/CHIPS/COLA-förbud fram tills sommarlovet. RIKTIGT FÖRBUD!!! Är seriös denna gång. På riktigt asså. Min bror å mami sa att det inte är nån idé, att jag har sagt såhär ungeför 3 miljoner ggr lixom ja, jag lyckas aldrig hålla mig mer än i en dag.. Sure, det stämmer men nu ska jag försöka på riktigt. Tror jag kommer få diabetes faktiskt . . . TRE grejjer ska bööörtbörtbört!! Får ersätta med alkohol. GOOD! Nejdå. Men jaa mm vadårå hej hej Britta, ska väl ta å sätta igång med HORPLUGGET nu då!!!! Imorrn gäller det!!! NU VETU!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0