Mirre, du är störd.

Shit va sömnen är knas . . . Sure, det är den alltid men nu blev det lite väl tokigt. Dygnade igår, missade min sömntablettis å blabla, drog till skole ändå å sen lyckades jag hålla mig vaken till kanske 18 nångång. Tänkte vila lite. Deckade istället ganska hårt å vaknade sedan runt 03.30 YEAAA pigg är man också. Börjar klockan 10, vad ska jag göra fram tills dess då.. Kollat Big Brother (sweet, jag är redan beroende) å Halv 8 hos mig nu iaf, nice..

HIHIHIHIHIHIHIHIH skönt att det är mars o så, det går frammåt lixom. Snart är våren här <3  Å idag ska det bli soligt ute enligt prognoserna! Fyller år om några dagar, den 11e.. 19 år??? Jahaaa.. Sick, fyllde jag inte 18 nyss eller :( Blablabalblablablalbal har tråkigt asså. Ska försöka plugga denna vecka. Alla mina rester käkar upp mig snart. De är så många ohhhh.. KÄMPA RÅÅÅÅÅÅÅ

Nej men nu blir det en duschis. Vaknade upp i kläder förut å inte i mitt egna rum, nä jag har tydligen deckat i min brors rum.  Hård jävla säng för övrigt. Fast soft ändå. Känns som jag har sovit över hos nån så nu är det väl dags att  bege sig uppåt till mitt lilla hem på övervåningen. HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Ok dusch var det. Ska ta halv 9-bussen.. Nyss var klockan 04 så det går väl snabbt detta också kanskey.


// Gulnageln




Kommentarer
Postat av: MATILDA ROSQVIST 14 ÅR

skit snyggt hår!

2011-05-17 @ 12:49:04
URL: http://matildays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0